"Hemingway, Fitzgerald, and Mass-Market Magazines: Aspects of the Relationships between Writers and 'Magazinedom' (Jack London)" - Université de Picardie Jules Verne Accéder directement au contenu
Communication Dans Un Congrès Année : 2018

"Hemingway, Fitzgerald, and Mass-Market Magazines: Aspects of the Relationships between Writers and 'Magazinedom' (Jack London)"

Fichier principal
Vignette du fichier
intervention Aix pour HAL.pdf (401.01 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Dates et versions

hal-03647692 , version 1 (20-04-2022)

Identifiants

  • HAL Id : hal-03647692 , version 1

Citer

Céline Mansanti. "Hemingway, Fitzgerald, and Mass-Market Magazines: Aspects of the Relationships between Writers and 'Magazinedom' (Jack London)". Mediating American Modernist Literature: The case of/ for Big Magazines 1880-1960, 2018, Aix-en-Provence, France. ⟨hal-03647692⟩
12 Consultations
42 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More